Centrum Wsparcia SAP
Dla naszych Klientów prowadzimy centrum kompetencyjne – SAP Support Center, w ramach którego świadczymy usługi stałego wsparcia w zakresie produktów SAP. Każda organizacja podlega ciągłym zmianom wynikającym z czynników wewnętrznych, jak i zewnętrznych np. zmian w przepisach prawnych. W związku z tym konieczne jest nieustanne dbanie o to, aby system był zgodny z obowiązującymi przepisami oraz dostosowywanie istniejącej konfiguracji do zmian. Po wdrożeniu systemu ważne jest zapewnienie takich warunków, aby system mógł być dalej rozwijany, a jego użytkownicy mieli zapewnione wsparcie w realizacji procesów biznesowych oraz potrafili w pełni wykorzystać istniejące w systemie funkcjonalności. Oferowane przez nas usługi wsparcia polegają na udzielaniu użytkownikom Klienta pomocy w rozwiązywaniu wszystkich kwestii związanych z bieżącą obsługą używanego przez nich systemu SAP.
Wsparcie użytkowników
Usługa wsparcia ma na celu zwiększenie komfortu pracy użytkowników,
a gwarantowane SLA z krótkimi czasami reakcji zwiększa bezpieczeństwo użytkowania systemu. W zakres usługi wsparcia wchodzi również dbanie przez konsultantów firmy Quercus o to, aby w systemie były implementowane na czas wszelkie publikowane przez dostawcę oprogramowania SAP poprawki zapewniające zgodność systemu z przepisami prawa. W ramach usługi wsparcia nasi konsultanci wykonują też zlecone przez naszych Klientów prace rozwojowe.
Obsługa zleceń wspierana jest przez system Helpdesk, w którym użytkownicy tworzą zgłoszenia i mają możliwość śledzenia ich realizacji. System Helpdesk dostępny jest przez przeglądarkę internetową.
Inne Obszary Naszej Działalności
Jak działamy
Audyt
Realizacja
Wdrożenie
Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie
Dostosowując się do najwyższych wymagań i standardów naszych Klientów