Z przyjemnością prezentujemy Państwu nowy cykl artykułów o aktualizacjach rozwiązania SAP Analytics Cloud. Poniżej przedstawiamy niektóre z najnowszych funkcji produktu w wersji 2018.08.

Główne obszary zmian wersji 2018.08:

  • Źródła danych
  • Infrastruktura
  • Interfejs użytkownika
  • Integracja danych
  • Analiza danych,
  • Opowieści i Komponenty
  • Modelowanie
  • Planowanie
  • Predykcja
  • Aplikacja mobilna
  • Digital Boardroom

Analiza danych, Opowieści i Komponenty

Personalizacja strony głównej – kolor tła i logo

Teraz administrator systemu może dostosować stronę główną dla wszystkich użytkowników w postaci zmiany koloru tła, tytułu czy logo. Zmiany wymagają jednorazowego zapisania, zanim będą dostępne dla wszystkich użytkowników.

Nowa funkcja pozwala na wykorzystanie predefiniowanych kolorów lub implementację własnych, niestandardowych rozwiązań w postaci logo firmy.

Ponadto użytkownicy mają możliwość nadpisania ustawień lub przywrócenia tych nadanych przez administratora systemu.

Planowanie

Wprowadzanie planów dla węzłów z wyjątkami agregacji

W wersji 2018.08 możliwe jest wprowadzanie danych planistycznych, dla węzłów wykorzystujących mechanizm wyjątków agregacji. Dozwolone są wyjątki agregacji dla:

Min
Max
First
Last
Average

Aplikacja mobilna

Udoskonalenia w zakresie filtrowania i odświeżania danych

W nowej wersji aplikacji ikona filtrowania danych została zaktualizowana i znajduje się w prawym górnym rogu opowieści. Ikony udostępniania i odświeżania danych zostały umieszczone w dolnym pasku menu aplikacji.

Opcje ukrywania dla stron

Nowy przycisk UKRYJ W URZ.MOBILN. pozwala na ukrycie pojedynczych stron prezentacji lub raportu wyłącznie w aplikacji mobilnej. Poprzednia opcja USTAW JAKO UKRYTĄ działa globalnie zarówno na widok w przeglądarce jak i na urządzeniu mobilnym.

UWAGA: Ukrycie wszystkich stron lub tematów powoduje, że cały raport lub prezentacja nie będzie wyświetlana w aplikacji mobilnej.

Digital Boardroom

Widok spisu treści w trybie projektowania

Dzięki tej nowej funkcji możesz znaleźć spis treści, który stanowi podsumowanie wszystkich powiązań i relacji między stronami.

Nowy przycisk SPIS TREŚCI w zakładce WIDOK ułatwia generowanie podsumowania dla prezentacji Digital Boardroom, który we wcześniej wersji systemu musiał być utworzony od podstaw.

Zapisz się do
naszego newslettera

Nie przegap nowych aktualizacji