Zadania:
Bezpośrednia współpraca z klientami
Realizacja bieżących zgłoszeń z platformy Help Desk
Rozwój systemu SAP HCM
Konfiguracja SAP HCM
Analiza zgłoszonych błędów

Wymagania:
Wysoki poziom kompetencji interpersonalnych i komunikacyjnych
Wykształcenie wyższe (również studenci)
Umiejętność zarządzania własnym czasem pracy
Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu

Mile widziane: 
Doświadczenie na podobnym stanowisku
Umiejętności programistyczne
Znajomość modułu SAP HCM

Oferujemy:
Przyjazną atmosferę pracy
Rozwój osobisty i nowe wyzwania
Motywacyjny system wynagradzania związany z efektami pracy
Opiekę medyczną
Pakiet sportowy
Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne z egzaminami certyfikującymi
Praca w stałych godzinach na miejscu
Możliwość pracy zdalnej

 

 

Osoby zainteresowane pracą na tym stanowisku prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na: praca@quercus.pl

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".